Startbijeenkomst WAK 2013

Back to Events
Event:
Startbijeenkomst WAK 2013
Start
26 november 2012 20:00
Einde:
26 november 2012 21:30
Kosten:
Gratis
Organisator:
Jacintha Blom
Email:
info@cultuurinenschede.nl
Geupdate:
7 november 2012
Adres:
Enschede, Netherlands

Informatieavond / startbijeenkomst WAK 2013: Week van de Amateurkunst.
Deze zal plaatsvinden op maandagavond 26 november, van 20.00 – 21.30 uur. Locatie volgt nog.

In 2011 en 2012 hebben we al twee mooie edities gehad. Informatie hierover is terug te vinden op www.cultuurinenschede.nl/projecten/week-van-de-amateurkunst/  
Graag zou ik, samen met u, komend jaar weer zo veel mogelijk amateurkunst onder de aandacht brengen.

De WAK is landelijk gepland van 25 mei t/m 1 juni 2013.

We willen de startbijeenkomst gebruiken om u te informeren over de ideeën en mogelijkheden die er zijn voor deelname. O.a.:

  • Eén van de onderwerpen van de avond is de samenwerking van de WAK Enschede met Rondje Enschede. Dit is een fiets- en wandelroute rondom Enschede en Boekelo, waaraan vele bijzondere locaties/ondernemers liggen. Een aantal van die ondernemers stelt zijn locatie beschikbaar voor optredens en/of exposities. Voor u een mooie kans om een keer op een heel bijzondere locatie een concert, voorstelling of optreden te geven!
    Deze ondernemers zullen bij de WAK-informatieavond aanwezig zijn om te vertellen over hun locatie. Ter plekke koppelen we geïnteresseerde WAK-deelnemers aan deze ondernemers, zodat u rechtstreeks met hen de mogelijkheden kan bespreken.
  • Een ander onderwerp is de samenwerking met ArtEZ, hogeschool voor de kunsten. Zij vieren eind mei het Sacre festival: het 100 jarig bestaan van Stravinsky’s Sacre du Printemps.
    Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn voor amateurverenigingen om hieraan deel te nemen? Kom naar de WAK-startbijeenkomst.

Wilt u aanwezig zijn bij de startbijeenkomst op 26 november? Meld u dan uiterlijk 12 november aan via info@cultuurinenschede.nl.

Vermeld in de mail uw naam, mailadres, uw vereniging (indien van toepassing), en of u met 1 of 2 personen aanwezig bent.